Diskuze ke článku "Reportéři se ptají a kamery dokumentují"
Praha 31.3.2006 (SPORTOVNI.NET) - Včerejší celé odpoledne ve sportovní hale TJ Bohemians ovládla zvláštní atmosféra. Česká televize z pořadu dokumentaristiky zde natáčela Martinův osudný lživý příběh. Bylo přítomno spoustu významných osobností, Mgr. Milan Studnička, olympionik a zakladatel petičního výboru, Doc. PhDr. Viléma Novotná proděkanka...
| Datum: | 01.04.2006 07:18 |
|---|---|
| Od: | Jířa |
| Předmět: | pohnutí |
Sedím a oči mám plné slz, když čtu to vše o Martinovi. Je klid a ticho, jen na střeše se nám mrouskají kočičky. Až budou mít koťátka tak se všechna budou jmenovat po tobě......
| Datum: | 02.04.2006 10:13 |
|---|---|
| Od: | tomáš |
| Předmět: | Re: pohnutí |
Nám se zase vykulily rybičky, ale je jich asi 300 kousků, tak je snad pojmenuju různě.... a nebo ne?
| Datum: | 03.04.2006 09:35 |
|---|---|
| Od: | Jirka |
| Předmět: | Re: pohnutí |
Hele Tomáši, myslím že zde jde legrace stranou. Umíš si představit co by jsi dělal kdyby se jednalo o člena Tvé rodiny? Ať už o Martina nebo Terezu??? Co by jsi dělal?? Zkus na to prosim odpovědět!
Jirka
| Datum: | 03.04.2006 17:32 |
|---|---|
| Od: | tomáš |
| Předmět: | Re: pohnutí |
Já se teda pokusím odpovědět.
Je možný, že jde legrace na nějakou stranu, to nevím. Ale vím, že srandu si dělám z vás ze všech ostatních. A nejen já. Přečtěte si po sobě co píšete. Nevím, kde jsi přišel na to, že si dělám srandu z jednoho či druhého. Na jednu myslím víc než vy všichni dohromady a druhým, promiň, pohrdám.
| Datum: | 05.04.2006 10:31 |
|---|---|
| Od: | Lemon |
| Předmět: | Re: pohnutí |
Souhlasim, konečně se tady našel někdo kdo neni takovej emo...
| Datum: | 01.04.2006 21:12 |
|---|---|
| Od: | Irena |
| Předmět: | Jde už o vše! |
Konečně se také začíná hovořit o životech.Protože tato hra je opravdu o nich, vždyt Martin i Tereza musí zažívat něco tak děsného co si my naprosto neumíme představit!! Martina má čekat vězení s lidmi, proti kterým celý život bojoval, a kteří se nebudou ohlížet na to jestli je nebo není vinný a určitě si umíme všichni představit jak se k těmto "zločincům" chovají ostatní násilníci !!! Terezka je na tom naprosto stejně, ta už je zavřená uprostřed své prázdnoty a tíhy svědomí a tak moc by chtěla jako i Martin normálně žít...Sakra lidi proč se chováme jako diktátoři?? Proč je cíleně ubližováno těmto lidem?? Terezka nikdy nechtěla, aby to tak daleko došlo a ted jí nikdo nechce pomoci??Martinovi sice všichni pomáhají, ale bude to mít vliv na ty co o jeho životě už rozhodli a mají rozhodnout??Jaký je doposad výsledek?? NIKOMU Z TĚCH CO MAJÍ PRÁVO ROZHODNOUT NA ŽIVOTECH MARTINA A TEREZY NEZÁLEŽÍ !!!
Poroboha prosím musíme se spojit a všemi možnými způsoby zachránit tyto mladé životy.Prosím vás za ně, moc prosím...
Irena Malá
| Datum: | 01.04.2006 21:21 |
|---|---|
| Od: | Lenka,Pepa,Olina,Honza |
| Předmět: | Re: Jde už o vše! |
My určitě jdeme na MANIFESTACI 6.dubna, už vyrábíme cedule a budeme chtít vyjádření od ministra,vždyt na to máme právo. Žijeme ve svobodné a demokratické zemi, kde není možné ubližovat nevinným. Toto se nedělo ani za komunistů!! Jsme voliči a také se podle toho budeme chovat!!!
| Datum: | 02.04.2006 09:07 |
|---|---|
| Od: | Hudra |
| Předmět: | Manifestace |
Jsem dlouholetý učitel a musím přiznat, že se poslední dobou celý učitelský sbor začín bát organizovat pro žáky mimoškolní aktivitu. Na škole už také proběhlo pár nesmyslných pomluv a dokonce jedno udání. Naštěstí vždy zvítězil rozum, ale bude to tak vždy? Samozřejmě se připojím k manifestaci a přijedu do Prahy - problém se dotýká všech pedagogů.
Děkuji A.Hudra
| Datum: | 02.04.2006 10:11 |
|---|---|
| Od: | tomáš |
| Předmět: | Re: Manifestace |
O jakou školu se jedná? Moje děti chodí do různých škol a nic takového se tam neděje. A teď nevím jestli je to dobře nebo ne.
| Datum: | 02.04.2006 10:58 |
|---|---|
| Od: | Jarda |
| Předmět: | Re: Manifestace |
Jde o to, jestli vždy víme o tom, co se na jakékoli škole děje. To, že je dnes mé dítě relativně v pohodě neznamená, že musí být v pohodě po celou školní docházku a už vůbec naní záruka, že i to naše dítě, když jednou bude třeba učitel nebo trenér se najednou také neobjeví kvůli pomluvě na lavici obžalovaných. Když totiž lžou soudy dnes, tak proč by nelhali i za dvacet let. Proto se musíme snažit něco v našem soudnictví změnit.
| Datum: | 04.04.2006 08:13 |
|---|---|
| Od: | akrobatka |
| Předmět: | Pane Tomáši Honzíku |
Zajímáte se o jakou školu se jedná? Možná je to právě ta, kam chodí vaše dcery, ale od nich by jste se to myslím ani nedozvěděl.. Kdy se vám myslíte výchova vymkla z rukou? Vaše obě dcery již dlouhou dobu kouří a píjí alkohol, a to jim stále ještě není osumnáct let. To mi tedy nepřipadá v pořádku, a už vůbec se mi nelíbí vaše pohrdavé jednání. Nejdříve začněte s nápravou u sebe a u svých blízských.
| Datum: | 04.04.2006 13:56 |
|---|---|
| Od: | akrobatka |
| Předmět: | Re: Pane Tomáši Honzíku |
No tak to je bomba! Vy to vážně nevíte?! Vidíte, tak sem myslela, že to jen zahrajete do autu, a vy ne! No tak to mi bohužel věřte, ale o tom ví přece už každý, to vám poví kdokoliv z haly... Vaše dcera z Terezou mě i žádaly o cigaretu, ale to oni si na kouření asi jen tak hrajou...;) Ale tak si radši myslete že ne, ono to bude jednodušší.
| Datum: | 05.04.2006 10:52 |
|---|---|
| Od: | Beebap |
| Předmět: | Re: Pane Tomáši Honzíku |
Minimálně v pravopisu jedné akrobatky... :-D
| Datum: | 11.04.2006 14:35 |
|---|---|
| Od: | boubí |
| Předmět: | Re: Pane Tomáši Honzíku |
Jak to myslíte, v čem je problém? To, že Vaše dcery pijí alkohol a kouří, Vám vůbec nevadí? Jděte zavřít trafikanta a hospodskýho! Ale na Vaše dcerušky nedáte dopustit, co? Tereza BYLA talent, a myslím že i docela inteligentní dívka, teď ale vyrostla, ztloustla a je kničemu, stejně jako její sestra, která byla kničemu vždycky. Tak jen doufejte, že nebudou blbý po Vás a něco ještě v životě dokážou.Čus
| Datum: | 02.04.2006 11:14 |
|---|---|
| Od: | Ivan |
| Předmět: | Re: Manifestace |
Když člověk sleduje pravidelně televizi, tak přece nejde přehlédnout, jak těžké je dnes povolání učitele. Na jedné straně dětem chceme zanechat nějakou pomyslnou svobodu a na druhou stranu vlastně znich děláme násilníky. A jediné na co přišla vláda, že chce znížit trestní hranici dětské odpovědnosti. Přesto to ale řešení není. Jen do bodoucna budeme mít více násilníků a kriminálníků. V civilizaci přece nikdo svobodu nemá, ani sám president. Všichni mají nějaké povinosti, které za ně nikdo neudělá. Proto i dítě má povinost se učit, poslouchat dospělé a rodiče, aby se řádně na život v dospělosti připravil. Dítě bez odpovědnosti je do budoucna jen krimunál a násilí.
| Datum: | 05.04.2006 20:31 |
|---|---|
| Od: | tomáš |
| Předmět: | Re: Manifestace |
Člověk, který pravidelně sleduje televizi je šílenec a tomu musí odpovídat i vidění světa. Ale to je jen můj soukromý názor.
| Datum: | 02.04.2006 13:17 |
|---|---|
| Od: | Miluše Vaňková |
| Předmět: | vzpomínky na mládí |
Určitě se přikláním za příspěvek pana učitele i Ivana, protože vždyt si jen vzpomente, jak jsme prožívali mládí? Nejhezčí vzpomínky ze školních let byly právě na skvělé výlety a různé akce mimo školu. Už jen bramborové či chmelové brigády, kterým je už dávno odzvoněno. Vždyť kolik legrace jsme díky odvaze a obětavosti učitelů a profesorů prožívali? Myslím, že to samé prožívaly všechny děti, od kterých jsou příspěvky na stránkách www.martinsimunek.cz.Ten se podle jejich vyprávení snažil právě o to, aby rády vzpomínaly a to se mu také podařilo. Vždyť je to nejkrásnější období každého života a musíme si proto vážit takových lidí, kteří spolu s námi rodiči pomáhají u načich dětí vytvořit tyto nejkrásnější okamžiky. Proč je stále více dětské kriminality? Proč jsou stále více zaplněny parky fetující a poflakujícíse mládeží? Ne, není to dobou, je to proto, že je čím dál méně obětavých lidí, kteří se chtějí starat o "cizí " děti a mládež!!!
Také vás všechny žádám, NEDOPUSTME, aby odešel ten zbytek nich...
Miluše Vaňková, Praha
| Datum: | 02.04.2006 13:36 |
|---|---|
| Od: | Kudrnovi |
| Předmět: | Re: vzpomínky na mládí |
Ano máte pravdu! Moje rodina už vychovává třetí generaci a naprosto s Vámi souhalsím. Nepamatuji, že by za dob sokola, skauta, či snad i pionýra a turistických oddílů byla takto mimoškolně nezaměstnaná mládež. Vždyt neexistovalo, abychom měli volnou chvílku na nějaké poflakování po ulicích. Všude se sportovalo, soutěžilo, zpívalo a všichni se snažili být k sobě milí. Proč?? Je na to naprosto jednoduchá odpověď - bylo spousta dobrovolných organizacích, ve kterých pracovalo velké množství podobných "Martinů Šimůnků". Nikdo se neohlížel na čas a hlavně peníze, který strávil s dětmi a mládeží. Bohužel musím přiznat, že i za dob komunismu bylo o mládež postaráno lépe než je tomu doposavad. Snížením věku odpovědnosti naprosto nesouhlasím. Vždyť tím akorát omlouváme sami sebe, že se neumíme o "své" děti postarat. Tímto trendem může za pár let být trestní odpovědnost hned po narození - je to totiž velice jednoduché se zbavit dohledu nad výchovou dětí. Pak stačí jen říci - my za to nemůžeme za to může dítě, tak ho zavřete!!!
Na manifestaci jdeme, chceme aby naše vnoučata měli naplněný život od lidí jako je Martin Šimůnek.
Celá rodina Kudrnů
| Datum: | 02.04.2006 16:08 |
|---|---|
| Od: | Petra |
| Předmět: |
Moc ráda bych se k manifestujícím připojila, ale bohužel práce nedovolí. Tento případ sleduji od té doby, kdy se objevily stránky http://www.martinsimunek.cz. Jsem moc ráda, že se to dostalo do povědomí široké veřejnosti..ne jen sportovců, ale právě i pedagogů. Držím palce a doufám, že pan ministr Němec pochopí vážnost této situace a postaví se za nevinného člověka a ne za zmanipulované soudy, nebo nám dá alespoň rozumné vysvětlení celé této situace.
| Datum: | 03.04.2006 09:29 |
|---|---|
| Od: | Václav Malý |
| Předmět: | STAVKA |
Právě jsem se dočetl o připravované stávce gymnastických trenérů a naprosto s ní souhlasím. Umí si někdo představit, že by se k těmto trenérům připojili všichni lidé co pracují s mládeží? Myslím, že by si to měli uvědomit právě ti, kteří odrazují tyto lidi od jejich práce, kteří posílají do vězení Martina Šimůnka! Chce opravdu stát, aby se parky zaplnily fetující mládeží? Máme snad malé procento dětské kriminality?
Je to všechno kašpárkový stát!!
V.Malý
| Datum: | 05.04.2006 10:42 |
|---|---|
| Od: | Petr Bednář |
| Předmět: | Re: STAVKA |
Právě jste získal jedničku z demagogie... Gratuluji a smekám, máte velké předpoklady pro kariéru v politice. Změňte systém a natřete svět narůžovo, dříve než ho zaplaví fetující mládež. Přeji hodně úspěchů. :oD
| Datum: | 07.04.2006 08:00 |
|---|---|
| Od: | Zbyněk |
| Předmět: |
Vytváří se nám tady nová sekta kolem MŠ, i když je otázkou, kolik si tady toho píše sám. Odpoví mi někdo z jejich členů, zda by chtěl,aby životy jeho potomků naplňoval i tím, že s nimi bude provozovat sex, ještě než jim bude 15? Nevím, jak chcete pomoci Tereze, ale to, čím trpí není pocit viny za odsouzení pana MŠ, ale psychiatrické problémy spojené s předčasným zahájením sexuálního života. Pokud pobyt ve vězení zničí panu MŠ život bude to jen 1:1 a za zničení toho svého si nese vinu jen sám, i když si to nikdy nepřizná. Těžko však diskutovat s lidmi, kteří nevidí nic podezřelého na tom, že trenér, jemuž je přes 40 let jede SÁM na týden do Tater s nezletilou svěřenkyní nebo že si lehne do postele k jiné svěřenkyni. Vy ve své obhajobě neustále mícháte dvě věci - popíráte vinu a zároveň bagatelizujete to, co se stalo (tím přiznáváte, že se něco stalo) a vyčítáte Tereze, že to nechala dojít tak daleko. Za to, jak to dopadlo ale může pan MŠ ne T, která byla ještě dítě. Pokud by vám však nevadl u dětí sexuální vztah se 40 letým mužem ještě než budou zletilé tak pak pardon.
| Datum: | 08.04.2006 22:49 |
|---|---|
| Od: | Blanka |
| Email: | rustico(zavináč)volny.cz |
| Předmět: | Re: |
Já tedy znám celý případ jen z netu a bez emocí, jen na základě vlastních zkušeností (bývalá kantorka a matka 3 dětí v různém stupni puberty) bych se přidala spíš k té sektě MŠ, zdá se mi trochu věrohodnější. Ale jestli v rodině u T bylo kopání do dětí běžným výchovným prostředkem, pak jakýkoli vztah, který nebyl založený na násilí, byl pro T spíš požehnáním. Nebo se u nich zase tak moc do dětí nekopalo? Že by T jen přeháněla? A nepřeháněla ještě i v něčem jiném? Existuje nějaká studie o psychiatrických problémech spojených s předčasným zahájením pohlavního života? Doteď jsem si myslela, že psychiatrické problémy přináší hlavně NUCENÉ zahájení či provozování sexuálního života a to bez ohledu na věk, ale asi mi něco uteklo. Na tomhle případu je nejdivnější to, že existují jen dva "důkazy", tvrzení T a tvrzení MŠ. Já jsem nepochopila, proč soud uznal jedno tvrzení a druhé odmítl, ale nebyla jsem na žádném přelíčení a z netu asi nezjistím všechno. Taky mi není úplně jasné, jestli ten trest je za to, že s T souložil (když podle jejích výpovědí ji k ničemu nenutil ani ji nezneužíval)nebo za to, že přestal (eventuelně jako stoupenec sekty MŠ dodávám, že možná vůbec nezačal), protože to ji, zdá se, mrzí nejvíc. A mimochodem, jako dítě jsem závodně lyžovala a za naší trenérkou jsme občas chodili k ní do bytu, někdy v partě a někdy i sama, když mi bylo smutno a moji rodiče mě prudili, i když do mě nekopali ani mě nebili. Takže tomu vztahu, kdy trenér je taky kamarád a zpovědník a dušehojič, tomu rozumímo hodně víc než výroku soudu.
| Datum: | 10.04.2006 12:58 |
|---|---|
| Od: | PhDr. Karel Kryštof |
| Předmět: | Re: |
Vážený pane Zbyňku,
neznám nijak zvláště Martina Šimůnka, ale měl jsem možnost nahlédnout do soudního spisu. Tam byste se totiž dozvěděl, že nejel do Tater s cílem sexuálně zneužít svou svěřenku, ale navštívit své známé a strávit tam příjemné chvíle na čerstvém vzduchu. Tedy běžná relaxační dovolená u známých. A jelikož měl tu možnost, nabídl výlet do Tater dalším svěřencům a kolegům!!! - ne tedy pouze Tereze, ale mnohem více lidem. Pouze Tereza ale nakonec chtěla jet, takže neviděl jediný důvod, proč by ji v tom bránil. Vždyť trenér bere své svěřence jako své děti, takže není jediný důvod, proč "dcerku" nevzít s sebou. Navíc, když dobře ví, že doma ji čeká ne příliš domácí prostředí...
Vzhledem k tomu, že tyto informace nemáte, se ovšem nemůže nikdo divit, že se Vám tyto skutečnosti zdají být podezřelé. I já se tedy dle Vás řadím to tzv. "sekty martina šimůnka" jelikož praktiky soudu v tomto případu byly skutečně naprosto nepřipustitelné...
| Datum: | 10.04.2006 13:47 |
|---|---|
| Od: | tomáš |
| Předmět: | Re: |
Pane PhDr,
dovolím si s Vámi malinko polemizovat. Nahlédl jste do spisu, předpokládám, že první instance. Je na netu. A z něj jste vyvodil výše uvedený závěr? A nic víc? Ten spis je v celku o něčem jiném a nejen o výletě do Tater. A i tento Váš jediný závěr je chybný. Protože kdyby jste si spis přečetl pečlivě, nutně by jste musel dojít k naprosto odlišným závěrům. Tak jako k nim došly dva soudní senáty. Celkem bez pochyb. A navzdory vynikajícím obhájcům. A výraz "relaxační dovolená", tak to promiňte, to je silná káva.
A obviňovat někoho, že nemá stejné informace, když jsou na webu uvedeny? To nemusím komentovat, že?
| Datum: | 10.04.2006 14:22 |
|---|---|
| Od: | Lada |
| Předmět: | Re: |
Proč prosím pane Tomáši a Zbyňku nedokážete hodnotit věci alespoň trochu objektivně?
Nechtěli byste prosím alespoň trochu připustit, že věci mohou být i tak, jak se vyjadřuje i strana obviněná? Zamyslete se třeba nad sebou, kolikrát se vám stalo, že se někdo prostě rozhodl, že vám neuvěří ani slovo ať byste se obhajoval jak chtěl. Jestli se vám to nestalo, tak to jste šťastní lidé a proto se nedivím, že vám tento případ připadá tak jasný.
Ono se ještě nikdy nestalo, že byl člověk odsouzen na základě lží a kolikrát až po jeho smrti se odhalila pravda? Ve spojených státech je asi 150 lidí nevinně odsouzených a dokonce se lidí spojili a vytvořili organizaci, která se věnuje právě takovýmto lidem a pomáhá hledat pravdu. Nemám možná přesné informace, za což se omlouvám, ale smysl je pravdivý. A to mi snad nechcete říci, že jsme dokonalejší lidé, než Američané? Proč si tedy ze všeho bereme od nich vzory? I sexuální harašení je z této země a také si myslím, že to není zrovna dokonalý zákon a to jsem žena.
PS: I vaše jméno, pane Tomáši, pod kterým píšete hovoří za vás. Ale věřit mi můžete v tom, že nikomu nepřeji, aby se mu stalo něco jako panu Šimůnkovi, a to ani vám. I když člověk se většinou nejdřív musí přesvědčit sám na vlastní kůži, aby uvěřil. O tom byste snad chtěl také polemizovat?
Pro pana Zbyňka - nejsem pan Šimůnek :)
| Datum: | 10.04.2006 14:44 |
|---|---|
| Od: | tomáš |
| Předmět: | Re: |
Nemůžu připustit něco, čemu absolutně nevěřím. A moje přesvědčení vychází z osobní účasti. Slyšel jsem soudní znalce, slyšel velkou část svědků, většinu jich znám osobně. Byl jsem do toho zatažen způsobem tak odporným, že jsem za svůj život větší prasečinu nezažil. A to jsem zažil lecos, to mi věřte.A vidím, jak jsou vytvářeny stránky Šimůnka. Ale to je jeho věc. Pokud si myslí, že mu lži a polopravdy pomůžou, já mu to brát nebudu. Ale nechtějte po mně abych pochyboval na základě zde i jinde uváděných názorů. Prostě nepochybuju.
| Datum: | 10.04.2006 14:08 |
|---|---|
| Od: | Mgr. Milan Studnička |
| Předmět: | Re: |
Drahý Zbyňku,
dle tvých slov jsem členem sekty kolem MŠ a zároveň jsem členem petičního výboru. Proto ti rád odpovím na tvoji otázku, jelikož na to mám dle tvého výkladu patřičné oprávnění. Vzhledem k tomu, že vlastní dítě již s radostí očekáváve, sám si pamatuji své dětské léta a první sexuální zkušenosti (ve 14ti letech) a navíc mám pedagogickou kvalifikaci, tvoje otázka se mě tedy osobně týká.
Svůj názor na celý případ jsem již x krát prezentoval všude možně, takže není důvod se znovu opakovat. Kromě výpovědi Terezky není jediný důkaz, tudíž Martin nemůže být odsouzen na 7 let! Jinak se jedná i inkvizici a ne o soud. Ale toto jsem rozebírat nechtěl.
Vraťme se tedy k tvé otázce ohledně toho, jestli bych chtěl, aby mé děti provozovaly sex před 15 rokem.
Začnu trošku oklikou. Abych předešel tomu, aby mé dítě skončilo na psychiatrii:
1) nebudu do svých dětí kopat a ani je nijak bezdůvodně mlátit
2) budu s nimi neustále komunikovat o všech jejich probléméch
3) budu se zajímat o jejich volný čas, budu jejich chování konzultovat s učiteli a trenéry
4) vytvořím doma takové podmínky, aby se dítě nebálo cokoli říct
5) tedy budu dělat věci, které nedělali (nebo dělali v omezené míře) rodiče Terezky
a proč to píšu?
1) protože rodiče Terezky nevěděli, že bere drogy
2) protože podle výpovědi Terezy byl její nehorší životní zážitek, když do ní matka kopala a bila jí
3) protože rodiče Terezky nevěděli, že se více než půl roku pořezává
4) protože rodiče Terezky nevěděli, že se několikrát do týdně opíjí
5) protože rodiče Terezky dopustili, aby chodila za školu
6) protože ji nevyzvedávali po trénincích a nechali na trenérech, aby ji dovedli domů
A nyní k sexu:
Pokud bude mé dítě sexuálně žít před 15 rokem, rozhodně o tom budu vědět. Navíc kdo si vymyslel, že souložit s někým den před 15tými narozeninami je trestné, kdežto den poté už to trestné není? Nezdá se Vám, že biologický věk dítěte je jiný než věk v OP. Neurčuje snad reprodukční schopnost člověka samotná příroda? Copak si lidé a zákonodárci myslí, že jsou moudřejší než přírodní zákony, které jasně určují, kdy je schopen člověk reprodukce??? Není trochu pokrytecké tvrdit, že do 15 nesmím a pak mohu, když se může biologický věk dětí lišit řádově o měsíce... Nepřipadá vás stupidní, že dneska nesmím a za dva dny ano???
Pokud bych se i přesto všechno dozvěděl, že trenér spí s mým nezletilým dítětem - KTERÉMU SE TO LÍBÍ!!! a mělo by jej rádo, rozhodně bych nehnal celou věc před soud, ale vše bych prodiskutoval s oním trenérem a svým dítětem.
Pokud bys chtěl další podrobnosti, není problém se sejít a celou věc podrobně prodiskutovat...
| Datum: | 10.04.2006 14:31 |
|---|---|
| Od: | tomáš |
| Předmět: | Re: |
Tak teprve teď jsem vás pochopil. Takže problém mezi námi je evidentně v tom, že jedna část trvá na dodržování zákona a druhá si ho upraví jak zrovna potřebuje.
Nejde o pokrytectví, přírodu, zákonodárce apod. Jde vážený pane o dodržování zákona a to zákona dost podstatného. A to jaký na něj máte nyní názor je naprosto irelevantní.
A pokud bude vaše dítě žít sex. od jakéhokoliv věku, vy budete poslední (zvláště pokud to bude dcera) kdo se to dozví.
Ale jsem rád, že se vyjasnilo o co jde. Pořád mi unikal smysl všech vašich akcí. On to už p. Hejzák hezky sdělil u soudu. Na otázku zda mu přijde normální, že si dospělý chlap vezme 15-ti letou svěřenku do postele, odpověděl že ano. Vám to připadá normální, nám zase ne. Tak o čem se víc bavit?
| Datum: | 14.04.2006 14:44 |
|---|---|
| Od: | jiří |
| Předmět: | Re: |
Aha, takže když naši stupidní zákonodárci odsouhlasili, že můžete dostat pokutu za dálniční nálepsku až 500.000,- kč, připadá vám to normální :-)
Vzít si do poslete 15ti letou holku, když nemá kde spát, příjde normální člověku, který chce spát. Pokud se ale chci ukájet na jejím malém tělíčku, rozhodně mi to normální nepříjde. Alespoň tome vidíme, jak na tom jsi :-)
| Datum: | 10.04.2006 15:13 |
|---|---|
| Od: | Radka |
| Předmět: | Re: stávka |
Proč prosím nedokážete hodnoti věci alespoň trochu objektivně? Nechtěli byste prosím alespoň trochu připusti, že věci mohou být i tak, jak se vyjadřuje i strana "obětí"? Zamyslete se třeba nad sebou, kolikrát se vám stalo, že se někdo prostě rozhodl, že vám neuvěří ani slovo ať byste dokazovat jak chtěl. Jestli se vám to nestalo, tak to jste šťastní lidé a proto se nedivím, že vám tento případ připadá tak jasný.
Nejsou dvě oběti. Holky určitě svědčily hlavně proto, aby se to nestalo další. Tušily vůbec, jaký hon na ně všichni vymyslí?
Nechtěla bych být v kůži M.Š..Rozpoutal kolem sebe aktivity, ze kterých už nemůže couvnout. Těžko si může s někým důvěrně promluvit a ulehčit svému svědomí. Zavřel si "únikový východ". Jsou jediné oběti této kauzy a to ti, kteří podepisují petice a píší nesmyslné posudky z posudků. Navíc z polovičních a zkreslených informací. Není argument, že jich je mnoho. Argument je, že tolik lidí je schopno věřit polopravdám. Moc to nechýápu, protože po přečtenáí stránek a znalosti chování těchto delikventů a jejich obětí, není co řešit. Odvolání bylo pravděpodobně zamítnuto. Jediný, kdo ví proč, je odsouzený.
| Datum: | 10.04.2006 15:33 |
|---|---|
| Od: | Mára |
| URL: | http://u-shadows.wz.cz |
| Předmět: | Re: stávka |
Máte pocit,že boj o pravdu nemá cenu?
| Datum: | 10.04.2006 16:14 |
|---|---|
| Od: | Radka |
| Předmět: | Re" stávka |
Boj o pravdu má vždy cenu. Nevím jestli tak jednostranný, jak ho vedou lidi kolem M.Š..Taky nevím o co tady bojují? Místo aby se zamysleli jako to všechno bylo, májí pořád svoji "pravdu". Všichni jsou na straně odsouzeného, děvčata lžou a vymýšlí si. Soudy si taky vymýšlí. Svědci obhajoby byli evidentně manipulováni nebo s obžalovaným žili. Kolik asi bylo svědkyni let, když s ním začala chodit. Už trenovala nebo ještě cvičila. Přesto se obětem nevěří. Proč asi? Protože by najednou ostatní trenéři také měli špatné svědomí, že o ničem nevědí? Přece pravda se nehledá tak, že někdo řekne" "znám ho 20let a nikdy jsem si ničeho nevšiml". Rodiče ostatních svěřenců si tím, že nevěří obvinění, tak trochu chrání svědomí, že si též ničeho nevšimli a navíc své děti vystavili nebezpečí. A svěřenci? Vždyť jiný oddíl akrobacie v Praze není. A paní Z.? Přiznala, že konečně našla otce pro své dcery. Ta to bude mít nejtěžší. Ale má největší motivaci.
Nevím, jestli si někdo z vás položil otázku, jestli ty oběti nemluví pravdu. Dovedu si představit vyšetřování, výslechy, svědectví, atd. Že by vydržely tak dlouho lhát? Že by se zmanipulovali čtyři soudní znalci. Tomu přeci sama nevěříte. Mě spíš zajímá jak si se svým svědomím poradí odsouzený. Zklamat tolik lidí je podle mě horší než vězení. Já bych pravdu hledala hlavně u něj.
| Datum: | 10.04.2006 17:06 |
|---|---|
| Od: | tomáš |
| Předmět: | jen takové info |
docela zajímavá diskuze na
http://aktualne.centrum.cz/co-si-mysli/clanek.phtml/?=110751
pořád se člověk dovídá nové věci
| Datum: | 13.04.2006 13:13 |
|---|---|
| Od: | nechápavý pozorovatel |
| Předmět: |
Nechápu jednu věc - proč se ti, co se mohutně snaží obhájit obě strany, tedy sekta MŠ, neoprostí od emocí, nepřestanou omílat jak se MŠ dvacet let starat o malé gymnastky jako by to byly jeho vlastní děti, a nezačnou argumentovat věcně. Fakticky. Přes emoce to opravdu soudem nehne, protože tomu je to, jestli "je martin skvělej člověk", úplně víte kde...fakta, fakta, fakta. Vyvracejte, zpochybňujte, ale přestaňte už konečně s tou masáží, jak se teď zabijí dva skvělí lidé..to je dle mého názoru opravdu k ničemu.
Mimochodem - i člověk, který se dvacet let věnuje mládeži, nemusí bejt svatej, to jen pro ukázku, jak je to slabej argument, že neobstojí ani v mých nezávislých laických očích, natož snad v očích soudu. To by to tu vypadalo, kdyby stačilo spustit emotivní kampaň a soudy by měnily rozhodnutí.
Tak jako dost souhlasím s Tomášem, který, pokud jste si všimli, zůstává neutrální, nehodnotí, hledá právě ta fakta.
A jestli je panu Studničkovi jedno, v kolika letech začne jeho dcera sexuálně žít, tak to je velmi podivný přístup... Možná by bylo fajn přečíst si něco z vývojové psychologie...opravdu jsem neběžela za otcem den poté, co jsem se poprvé milovala. A vztah máme bezproblémový, ovšem nejse si jistá, že zrovna toto jsou témata, se kterým běžně dcery za svým otcem chodí a probírají detaily.
| Datum: | 14.04.2006 14:54 |
|---|---|
| Od: | Milan Studnička |
| Předmět: | Re: |
chcete fakta, fakta, fakta??? Není jediný důkaz, není jediný důkaz, není jediný důkaz, že by se Martin Šimůnek dopustil jediné věci, ze které byl obžalován.
Myslím, že jsou to fakta naprosto dostačující...
Že jste neběžela za rodiči jen potvrzujete, že u vás doma nebyla taková atmosféra, aby se o sexu otevřeně mluvilo. Zato ale nemůžete vy, ani vaši rodiče, protože ani oni zřejmě nevěděli, jak se k sexu postavit. Zřejmě i vaše děti bude tedy trápit, že se nemohou svěřit své matce, což je jistě velká škoda.
Problémy v komunikaci v rodinách jsou běžné, takže si z toho nic nedělejte a alespoň se snažte, abyste tuto chybu napravila u svých dětí, pokud je ještě čas...
Já jsem se svými rodiči mluvil o sexu naprosto otevřeně a svobodně, proto vůbec nechápu, jak to někomu může dělat problém...
Další věc, která mě naprosto zaráží, je absolutní necitelnost vašeho vyjadřování. člověk, který nepozná krutost soudu na vlastní kůži, vůbec nechápe, co to znamená někoho odsoudit na 7 let... (cituji: přestaňte už konečně s tou masáží, jak se teď zabijí dva skvělí lidé)
Je vidět, že jste naprosto citlivá žena, která dokáže odhadnout, co se asi stane s lidmi, které takové osud potká...
| Datum: | 16.04.2006 08:02 |
|---|---|
| Od: | tomáš |
| Předmět: | Re: |
Samozřejmě, že jsou důkazy. To posoudily dva senáty. Ale pokud za fakta vydáváte své ( a nemyslím jen vás ) názory a své přesvědčení, nemůžete nikoho přesvědčit. Už způsob, jakým na stránkách MŠ informujete je směšný. V rubrice "fakta" zveřejníte "nezávislý psych. posudek" a proti tomu neotisknete posudky soudních znalců, o kterých tvrdíte, že jsou ve prospěch odsouzeného.
Otisknete odvolání JuDr Sokola a neotisknete zamítavý rozsudek. Zveřejnili jste rozsudek obvodního soudu až po nátlaku a mnoha lidem to otevřelo oči.
Když vám dojdou argumenty, což bývá dost často, zmůžete se jen na osobní útoky vůči lidem, kteří mají odlišný názor.
To, že jste o sexu s rodiči mluvil otevřeně je chvályhodné, ale řekl bych dost běžné a obvyklé na tom se určitě shodneme. Ale o tom řeč nebyla. Pochybuji, že jste jako dcera šla za svým otce ohlásit začátek sex.života. A kdy jste zjistil, že jste chlapec? Jára Cimrman okolo 14. roku věku. Ale to jen takové odlehčení.
A na závěr otázka: kolik jste vychoval vlastních dětí? Zatím mi připadáte jako takový teoretik, ale pokud se mýlím, již dopředu se omlouvám.
| Datum: | 16.04.2006 16:00 |
|---|---|
| Od: | Milan Studnička |
| Předmět: | Re: |
Vážený pane Tomáši,
velice si vážím vašeho zájmu o celý problém a mohu vám doporučit to, co jsem udělal já sám. Jelikož skutečně hledáte pravdu, prosím obraťte se přímo na Martina Šimůnka, aby vás nechal nahlédnout do všech spisů. My bohužel všechno zveřejnit ze zákona nemůžeme, takže bude nejlepší, když si uděláte ucelený názor po prostudování všech podkladů, stejně jak jsem to udělal já. Na stránkách http://www.martinsimunek.cz je formulář, kam můžete psát názory. Když mi tam pošlete svůj e-mail, obratem vám pošlu kontakt na Martina.
Cílem webu http://martinsimunek.cz bylo upozornit na to, že v české republice nepracují soudy tak, jak by měly. Chtěli jsme upozornit lidi, že se obdobná věc může stát i jim samotným. Nyní už je věc v rukou těch, kteří rozhodují. Podklady dostal pan prezident, ministr spravedlnosti, poslanci i senátoři... Je natočen dokument, články vyšly v Reflexu a několika novinách i internetových serverech.
Mějte se krásně a díky za zájem a podporu
| Datum: | 17.04.2006 16:42 |
|---|---|
| Od: | tomáš |
| Předmět: | Re: |
Vážený pane Studničko,
pokud byl zveřejněn rozsudek Obvodního soudu, proč nemůžete ( ze zákona, jak tvrdíte výše ) zveřejnit rozsudek odvolacího soudu? Zvláště pokud jste zveřejnili text odvolání.
Dle jakého zákona nemůžete zveřejnit posudky soudních znalců, o kterých odsouzený tvrdí, že jsou v jeho prospěch? A proč je tedy vypracován a zveřejněn tzv. "nezávislý psych. posudek", který již v úvodu sám sebe hodnotí jako neetický.
Dle vás tedy buď již došlo k porušení zákona nebo je záměrem zatajovat skutečnost.....
Ale ponechme si každý svůj názor a časem uvidíme. Ale pokuste se odpovědět alespoň na jednu otázku: kolik vlastních dětí vychováváte, pokud to tedy není tajné?
I vy se mějte fajn, ale podporu ode mě opravdu nečekejte, i když jste jeden z mála slušných diskutujících.
| Datum: | 17.04.2006 18:53 |
|---|---|
| Od: | Karlos |
| Předmět: | Re: |
honzíku, ty seš fakt idiot. Proč se nepodepíšeš svým vlastním jménem???




